Siir­ry si­säl­töön

Länsi-​Uudenmaan hy­vin­voin­tia­lu­een di­gi­asioin­ti Lunna on avat­tu

Lunna on hy­vin­voin­tia­lu­een uusi di­gi­taa­li­nen asioin­ti­ka­na­va, jolla saa hel­pos­ti yh­tey­den sote-​palveluihin 9.4. al­kaen.

Asia­kas voi ottaa Lun­nas­sa yh­teyt­tä ter­veys­a­se­mal­le, neu­vo­laan, ham­mas­hoi­toon ja Seniori-​infoon sekä ylei­seen asia­kas­neu­von­taan. Chat-​keskustelu on su­ju­va asioin­ti­ka­na­va, jossa vies­tei­hin vas­ta­taan ar­ki­sin kello 8–16. Sen si­jaan kii­reet­tö­män vies­tin voi lä­het­tää ym­pä­ri vuo­ro­kau­den, ja sii­hen vas­ta­taan kol­men ar­ki­päi­vän ku­lues­sa.

Lun­naa voi käyt­tää joko äly­pu­he­lin­so­vel­luk­sel­la tai in­ter­net­se­lai­mel­la. Käyt­tö edel­lyt­tää vah­vaa tun­nis­tau­tu­mis­ta mo­bii­li­var­men­teel­la tai verk­ko­pank­ki­tun­nuk­sil­la. Pal­ve­lut ava­taan kai­kil­le hy­vin­voin­tia­lu­een asuk­kail­le, ja asioin­ti on­nis­tuu suo­mek­si, ruot­sik­si tai englan­nik­si.